Saturday 18 October 2014

WATER PITCHER SHAKLEE

Posted by Unknown at 09:07

WATER PITCHER SHAKLEE (Water Filter)

ok selalunya bila kita sebut je shaklee anda pasti terbayangkan vitamin2 hebatnya kan.. tahukah anda shaklee juga ada menjual jag menurasan atau penapis untuk mendapatkan bekalan air bersih.. jag ni di kenali sebagai WATER PITCHER SHAKLEE.

jag ni bukan jag biasa2 ye.. Jug Water Filter ni sangat portable, jimat dan memelihara alam sekitar. anda boleh letak kat mana2 je dalam rumah yang anda suka.. nak letak kat dalam bilik pun boleh.. mudah kalau tengah2 malam nak minum air.. jangan letak kat dalam toilet pulak ye.. hahahaha..  anda boleh letak kat ruang tamu.. tu pun kalau kat rumah tak de anak kecik.. kang tak pasal2 diorang buat main plak.. kang tak pasal2 abis satu rumah banjir..

jom kita tengok keistimewaan jag ini:

** tidak memerlukan sebarang pemasangan kepada kuasa elektrik

** air tidak perlu dimasak

** boleh dibawa ke mana-mana

** tidak berat, ringan je.. jadi anda tidak perlu la nak isi air dalam botol2 air kalau nak travel.. just bawa je jag ni.. boleh tuang terus ke dalam gelas dan nikmati air yg bersih dan sedap..

hebatkan.. ?

kenapa WATER FILTER ni dikatakan istimewa..?

kerana :
** Disahkan dapat mengurangkan kandungan plumbum, merkuri, kadmium dan bahan-bahan cemar lain. disamping mengekalkan kandungan mineral air yang sihat!

** Disahkan dapat mengurangkan klorin, jadi ia dapat mengurangkan ancaman kesihatan yang disebabkan oleh bahan sampingan klorin!

** Disahkan dapat menuras 303 liter (80 gelen) air bagi setiap turasan -dua kali ganda lebih daripada jenama terkemuka.

** Sistem Penuras Jag Air berblok- Karbon Isian Semula yang pertama.

pendek kata memang sangat istimewa.. rugi kalau tak dapatkan 1 bagi setiap rumah.. tak mahal mana pun kalau nak di bandingkan dengan harga air mineral yang berlambak jual kat kedai2 tu. memang air mineral tu nampak murah.. tapi tu kalau sebotol 500ml.. sehari kita perlu minum sekurang kurangnya 3 liter air.. so berapa ye kos untuk air mineral tu.. tu untuk seorang.. kalau seisi keluarga berapa pulak..

bagaimana nak dapatkannya..? mudah je.. boleh dapatkan daripada pengedar sah shaklee kawasan anda atau boleh hubungi saya.. kalau dekat boleh by hand atau lebih di kenali sebagai COD.. kalau jauh pun apa salahnya.. kita deliver by post.. pos laju kan ada..

saya juga pengedar sah shaklee anda ye.. tak payah susah2.. order je dengan saya.. nanti saya uruskan semuanya.. bagaimana?

call / sms / whatsapp / wechat: 019-2229059
azlina..

cepat2 dapatkannya.. rugi kalau tak cuba.. kompem puas hati..

salam sayang..

0 comments:

Post a Comment

CERITA MENARIK

 

KeLuARgA Ku CeRiA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea