Thursday 16 October 2014

TESTIMONI

Posted by Unknown at 10:33

kali ni saya nak cerita tentang sahabat baik saya.. dia ni dah agak lama berkahwin namun blom ada rezeki untuk menimang cahaya mata..

tahun lepas saya saje je nak surprisekan dia la kononnya.. saya mintak alamat tapi tak bagitau untuk apa.. dia pun tak tanya.. saje la saya biar dia tertunggu tunggu dan tertanya tanya untuk apa dia saya mintak alamat tu.. lepas 2 minggu baru saya hadiahkan dia set kesuburan..

selepas 2 hari dengan terujanya dia hubungi saya dan bagitau dia dah terima parcel.. saya pun consult la dia tentang aturan pengambilan vitamin2 tu.. so dia pun amalkan pengambilan secara istiqomah..

kemudian lepas 2 bulan dia hubungi saya semula dan bagitau yang dia dah pregnant.. Alhamdulillah syukur dengan izin Allah akhirnya tercapai jugaj hasrat dia.. dengan rasa yang sangat gembira.. memang tak terucap.. tak sia2 jugak saya hadiahkan set tu kat dia.. dalam tempoh kehamilan dia ada jugak la tanya2 tentang set bersalin / berpantang..

sekarang ni dia dah tunggu hari tau menerima kehadiran orang baru dalam keluarga dia..  semoga mereka dalam keadaan baik2 sahaja dan sentiasa dalam lindungan Allah s.w.t..

anda2 di luar sana tak nak cuba ke? siapa tahu dengan kuasa Allah dan berkat kita mencuba dan berikhtiar impian kita akan menjadi kenyataan..

meh2 jangan segan silu ok.. kalau malu nak call boleh je kalau nak sms atau whatsapp ataupun wechat kat no saya 019-2229059... nama saya azlina ye.. saya bersedia melayan anda.. bila2 masa.. di mana2 jua.. in syaa Allah..

0 comments:

Post a Comment

CERITA MENARIK

 

KeLuARgA Ku CeRiA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea