Monday 27 October 2014

SET UNTUK PELAJAR

Posted by Unknown at 10:13

assalamualaikum adik2 dan pembaca semua..

adakah anda seorang pelajar atau ibu / bapa kepada pelajar ataupun kakak / abang kepada seorang pelajar? setiap dari kita yang bergelar pelajar memang menggalas tanggungjawab yang besar.. sudah tentu untuk membahagiakan dan membanggakan kedua ibu bapa kita dan insan2 tersayang di sekaliling kita..

sebagai seorang pelajar kita tidak akan dapat lari dari mengalakan tekanan atau lebih dikenali sebagai stress (kata muda mudi zaman sekarang.. english kan bahasa yang sangat penting sekarang ni).. seringkali juga para pelajar tidak mendapat tidur yang cukup dek kerana menyiapkan assignment yang semakin suntuk waktunya untuk dihantar kepada pensyarah.. bukan satu atau dua.. kadang2 mencecah 3 atau 4 assignment.. masa yang diberikan juga kadangkala amat terhad.. maunya tak stress..

oleh kerana assignment yang bertubi tubi minta disiapkan kadangkala otak pun jadi tepu.. sampai 1 tahap tak tahu nak tulis apa.. puas memikir apakah idea atau point yang sesuai untuk dijadikan bahan assignment.. memang menguji perasaan.. hehehe.. saya pun pernah mengalaminya suatu ketika dulu..

di sini saya sarankan anda sebagai pelajar atau penjaga kepada sorang pelajar mengambil set untuk pelajar.. tak banyak.. ada 2 je.. gabungan ini sangat sesuai untuk mengatasi mood swing dan meningkatkan tahap kecerdasan otak..

set yang saya maksudkan terdiri daripada lecithin yang berperanan meningkatkan tahap kecerdasan pada otak dan vitamin b complex yang berperanan mengawal mood swing atau stress anda.. semestinya produk terbaik dari shaklee..

untuk mendapatkan set ini anda boleh menghubungi saya di talian 019-2229059.. puan azlina.. anda boleh call / sms / whatsapp / wechat.. pm saya segera untuk mendapatkan set anda..

salam sayang

0 comments:

Post a Comment

CERITA MENARIK

 

KeLuARgA Ku CeRiA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea