Friday 24 October 2014

MANFAAT NUTRIFERON SHAKLEE

Posted by Unknown at 13:16

antata produk keluaran shaklee yang mendapat permintaan tinggi ialah nutriferon sehingga seringkali out of stcok di semua branch dan hq. pengambilan nutriferon ni bagi saya antara supplement yang sangat penting.. kadang2 kita tidak mempunyai masa yang cukup untuk memanjakan diri bilamana perlbagai urusan kita perlu uruskan sehingga kesihatan diri sendiri pun sukar dititikberatkan.. sesekali kita perlu juga reward diri sendiri.. kalau kesihatan kita baik makan mudah la kita nak buat kerja yang macam2 yang sampai bila pun takkan habis..

nak tahu apa itu Nutriferon?

NutriFeron terbukti secara klinikal terdiri daripada gabungan ekstrak tumbuhan yang mengukuhkan sistem imun. NutriFeron menstimulasikan setiap sel di dalam badan kita untuk menghasilkan interferon aslinya sendiri.

Apakah interferon? Interferon ditemui oleh Dr. Yosuhiko Kojima pada tahun 1954, iaitu bahan semulajadi yang dihasilkan oleh setiap sel badan. Ianya diaktifkan setiap kali sel dijangkiti oleh mikrob, virus, sel kanser dan lain-lain.

ini pula antara kebaikan dan manfaat nutriferon..

1. Interferon mampu meransang dan meningkatkan secara keseluruhan sist. Imun tubuh.

2. Melindungi dari influenza.
Melindungi dengan berkesab drpd virus, microb termasuk selesema, flu, alergi dan influenza.

3. Meringankan stress dan kelesuan.
Meringankan kemudaratan yg disebabkan keresahan, stress, kelesuan dan gaya hidup sibuk.

Siapakah yang perlukan Nutriferon?

1. Mereka yang ingin kekal sihat

2. Mereka yang mempunyai masalah kesihatan

3. Individu yang selalu stress

4. Ibu yang menyusukan anaknya

5. Individu yang mengamalkan makan makanan secara tidak seimbang dan kehidupan yang aktif

6. Mereka yang banyak travelling & sentiasa bergerak

7. Sesiapa yang mempunyai sistem imunisasi yang rendah (biasanya, mereka ini mudah akan terjangkit, apabila orang sekeliling mereka tidak sihat)

8. Sesiapa yang mengidap selesema, demam, kanser / asma

Sekiranya anda kerap demam dan mudah jatuh sakit, bolehlah mula mengambil nutriferon sebagai perisai kepada segala serangan tersebut. Jika bayi kecil anda juga mudah demam dan anda menyusukannya, anda sebagai ibu boleh mengambil 1 sachet nutriferon samada dibancuh dengan apa2 minuman kegemaran atau diratah begitu sahaja dan teruskan penyusuan seperti biasa.. khasiat nutriferon juga boleh disalurkan melalui susu ibu.. apa yang anda makan segalanya disalurkan melalui susu kepada bayi anda.. tak susah kan?

bagi yang ingin mendapatkannya anda boleh terus hubungi saya selaku pengedar sah shaklee anda samada melalui call / sms / whatsapp / wechat: 019-2229059
puan azlina..

KATAKAN TIDAK KEPADA PANADOL

salam sayang..

0 comments:

Post a Comment

CERITA MENARIK

 

KeLuARgA Ku CeRiA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea