Thursday 16 October 2014

TESTIMONI

Posted by Unknown at 10:03

ahaksss.. b complex.. saya sangat suka b complex shaklee ni.. saya pun kurus jugak.. tapi selera alhamdulillah.. cepat gak lapar.. maybe sebab saya masih b/feed baby kot..

testimoni untuk entry kali ni tentang sorang lagi customer yang nak cuba naikkan berat badan.. macam saya kata sebelum ni dia dah cuba macam2 produk tapi alhamdulilah rezeki dia mencuba shaklee berat dia bertambah dan dia memang gembira dengan hasil sekarang ni..

selain dari mengamalkan ostematrix untuk melancarkan pembuangan dia juga consume b complex.. hasil memang memuaskan la.. 

tanjat gegel dapat whatsapp dari dia bila dia kata nak repeat order ostematrix hari tu.. lepas saya risik2 soal pengambilan b complex tu dia teruja dengan hasil yang penimbang tu paparkan.. dalam hati ada taman kot sampai dia rasa tak percaya ngan penimbang tu.. siap kata penimbang tu tipu dia.. alahai customer.. tergelak saya baca..

dah dia consume vitamin terbaik masa kini kan.. tentulah hasilnya tak mengecewakan..  ooopppsssa... tak lupa juga.. itu semua dengan izin Allah s.w.t..

bila customer puas hati maka saya pun memang sangat2 hepi.. syukur la tak sia2 juga dia di temukan dengan produk shaklee.. sekali lagi... vitamin terbaik masa kini.. kenapa? kerana ianya selamat dan mesra alam.. berasaskan bahan2 organik.. tak percaya? apa kata anda cuba.. jangan malu2 ye..

bak kata customer ni kalau tak cuba mana nak tahu berhasil ke tidak kan.. kebetulan pulak customer ni makcik kepada jiran saya.. nak menguatkan lagi dakwaan tu jiran saya sendiri cerita dia perasan maksu dia ni dah nampak berisi sikit dari sebelum ni.. tak lupa saya ucap syukur pada Allah.. Alhamdulillah..

bagi yang masih mencari2 produk apa yang sesuai untuk anda saya sarankan anda cuba produk shaklee ni.. harga memang setimpal dengn hasil yang akan anda dapat.. apa yang penting ialah istiqomah..

salam sayang dari saya..

boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau order.. dah tentu free consultation akan diberikan.. exclusive buat customer saya ye..

call / sms / whatsapp / wechat : 019-2229059
azlina

0 comments:

Post a Comment

CERITA MENARIK

 

KeLuARgA Ku CeRiA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea