Friday 17 October 2014

PERMATA HATI MAMA

Posted by Unknown at 10:06

anak2 permata hati bagi setiap ibu bapa kan? siapa tak bangga kalau anak2 mereka bijak.. sebenarnya setiap anak dilahirkan bijak.. mereka memang punya dunia mereka sendiri.. itu cara mereka meluahkan segala kreativiti.. anak2 yang nakal memang sering kali dikaitkan dengan bijak.. betul.. saya sokong..

anak sulung saya sendiri saya lihat sebagai bukti.. berusia 8 tahun.. nakalnya dia jangan cerita la.. panjang lebar kalau nak di ceritakan.. apa aje yang dia tak buat.. dia la yang selalu kena marah pun.. namun dia jugak la anak sangat boleh di harap.. minggu ni In Syaa Allah kalau tak de aral nak pergi survey sekolah tahfiz untuk daftar si abang ni.. dari tadika sampai nak tamat darjah 2 dia lebih menonjol dalam subject agama islam.. bahasa arab pun dia skor paling tinggi dari subject lain.. mama sangat bangga dengan Muhammad Danish Farhan..

yang no 2 memang kecik lagi.. baru je 3 tahun 2 bulan.. kecik lagi dia dah dapat adik.. blom puas bermanja dah kena independant.. dia memang tak tau apa.. cuma tau mengamuk je.. kalau dia kata nak itu memang dia nak la.. tapi bila kita marah tau pulak dia sedih.. siap merayu kat saya "mama jangan la marah kakak.. cakap la elok2 dengan kakak".. adoiii... sayu dengar.. kesian pulak..

yang si adik ni alahai barannya dia.. baru berusia setahun 6 bulan.. setakat ni fully breastfeed.. syukur alhamdulillah dengan rezeki dari Allah S.W.T.. tapi si adik ni suka senyum.. tenang hati tengok senyumannya.. manja dah tentu la sebab dia rasa dia bongsu... dengki dengan kakak.. ntah apa2 la budak yang baru belajar nak bercakap ni borak2.. saya ia kan aje.. dia seronok bercerita dengan bahasa yang kita tak faham.. kita pun seronok sangat dengar suara ceria dia..

saya pengedar sah shaklee ye.. untuk sebarang pertanyaan atau ordee boleh direct call atau sms.. nak whatsapp atau wechat pun boleh.. macam2 set ada.. boleh survey tengok mana yang sesuai untuk anda..

019-2229059

azlina

p/s: anak pertama saya tak pernah kenal shaklee..

saya kenal shaklee lepas berpantang anak ke 2.. sejak tu saya jadi pengguna tegar shaklee sampai sekarang menyusu anak ke 3.

salam sayang..

0 comments:

Post a Comment

CERITA MENARIK

 

KeLuARgA Ku CeRiA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea