Wednesday 29 October 2014

TESTIMONI

Posted by Unknown at 10:24

kehamilan seringkali di kaitkan dengan sembelit.. kebanyakan ibu hamil selalunya akan melalui fasa sembelit di mana bakal ibu mengalami kesukaran membuang air besar.. perkara ini memang amat menyeksakan.. yang mengalaminya sahaja yang tahu bagaimana seksanya terasa..

namun tidak bagi saya.. kerana saya mengamalkan supplement semulajadi yang selamat dari shaklee iaitu ostematrix.. kandungan magnesiumnya membantu melawaskan dan membuatkan pembuangan menjadi lancar..

hanya dengan pengambilan 4 kapsul sehari sebelum tidur dan pembuangan lancar keesokkan harinya.. masalah sembelit dapat di atasi..

si sini juga saya sertakan testimoni pengguna ostematrix ketika hamil.. sekiranya anda tidak hamil jangan risau... supplement ini sesuai untuk semua peringkat umur dari 7 tahun hingga ke warga emas.. malah jika tiada sembelit pun pengambilan kalsium sangat digalakkan.. lebih2 lagi bagi kaum wanita yang semakin meningkat usia.. semakin usia kita meningkat kita akan kehilangan kalsium setiap hari..

bagi yang tidak gemarkan susu seperti saya amat sesuai mengambil kalsium dalam bentuk tablet seperti ini kerana ianya lebih selamat.. tiada pewarna mahupun perasa tiruan..

sukar menelan pil? jangan bimbang sebab tablet kalsium ni mudah ditelan sebab ia licin.. tak de la sangkut2 kat kerongkong.. lancar je masuk lam perut.. hehehe.. saya la tu orang yang susah nak telan pil.. tapi dengan ostematrix shaklee ni tak de masalah ye.. memang mudah..

jom la grab 1 untuk anda.. bagi hadiah kat ibu atau bapa pun ok jugak.. dah berusia memang sering sakit2.. untuk kesihatan mereka juga.. insan yang bersusah payah membesarkan kita selama ni.. tanpa mereka tiada la kita pada hari ini..

sekiranya anda berminat boleh hubungi saya selaku penhedar sah shaklee anda melalui no 019-2229059.. puan azlina.. boleh call / sms / whatsapp / wechat.. mana2 je yang mudah dan jimat bagi anda.. talian saya aktif 24 jam.. semestinya setiap pembelian akan disertakan dengan exclusive consultation.. khas untuk customer saya..

salam sayang..

0 comments:

Post a Comment

CERITA MENARIK

 

KeLuARgA Ku CeRiA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea