Wednesday 15 October 2014

SAYA BUDAK BARU BELAJAR

Posted by Unknown at 10:57

Saje suka2 je tau.. di sebabkan anak2 saya suka sangat makan kek so saya pun saje la attend kelas buat kek.. ye la asyik kek sama je.. jangan kata bebudak saya pun naik bosan.. so nak mempelbagaikan kek saya pun attend kelas la.. tak la pandai pun buat kek tapi jadi la dari tak de kan.. untuk makan sendiri jugak.. anak2 pun suka..

ermmm.. tinggi kalori? tak pe shaklee kan ada.. saya tak risau nak bagi makanan pada anak2 dan keluarga saya.. sebab saya ada vitamin terbaik..

kalau ada yang tetiba nak try produk shaklee boleh hubungi saya ye.. call boleh.. sma boleh.. whatsapp boleh.. nak wechat pun boleh.. mana2 senang untuk anda la..

owhhh.. lupa no saya 019-2229059.. puan azlina ye..

0 comments:

Post a Comment

CERITA MENARIK

 

KeLuARgA Ku CeRiA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea