Saturday 18 October 2014

TESTIMONI

Posted by Unknown at 10:43

ni apa cite la adik saya sorang ni.. tak paham betul.. terlebih mealshake kot dia ni sampai teruja mengarang ayat testimoni anaknya.. dah macam cerpen plak saya tengok..

camtu la dia gambarkan betapa berpuas hati dengan keberkesanan mealshake ni.. iye lah kan, dengan keadaan anak dia yang macam2 masalah tu.. kalau demam memang susah nak baik.. dah la tu picky eater plak.. kalau suap makan memang susah sangat nak bukak mulut.. kecik je.. sudu kfc yang kecik tu pun blom tentu boleh masuk mulut dia.. hujung2 sudu boleh la.. dah la camtu, makan pun 2 atau 3 suap je.. saya sebagai mak saudara pun risau apa lagi mak dia..

saya sarankan adik saya bagi anak kesayangan dia tu mealshake yang di campur dalam susu.. selepas sehari dah nampak selsema dia yang dah kat sebulan tu mula membaik.. suap makan pun dah besar mulut dia bukak.. saya sendiri pun lega tengok.. memang rasa nak senyum je masa suapkan dia makan..

tak sia sia juga dia laburkan sedikit duit demi kesihatan anak kesayangannya.. iye la kan, duit boleh di cari tapi kesihatan anak bukan boleh dibeli..

0 comments:

Post a Comment

CERITA MENARIK

 

KeLuARgA Ku CeRiA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea