Sunday 31 March 2013

Testimoni

Posted by Unknown at 05:38

~~~ BERJAYA HAMIL DENGAN PENGAMBILAN SET KESUBURAN ~~~

Setelah sekian lama menunggu akhirnya ibu ini berjaya hamil dengan pengambilan set kesuburan Shaklee..

"Salam semua...
Saja nak kongsi kegembiraan bila sorang cust saya dh hamil dgn kebesaran Allah Taala selepas sekian lama menunggu serta dengan penggunaan Set kesuburan Shaklee. Sebelum ni dia mempunyai masalah period yang tidak stabil. Saya syorkan dia amek GLA Complex untuk betulkan kitaran period dia. Selepas hampir 2 bulan mengambil GLA + ESP, alhamdulillah dia telah hamil skrg. Tiada yang lebih gembira bila mendpat feedback yg positif dari cust...."


Bagi yang ingin mencuba boleh hubungi saya... Saya adalah pengedar sah Shaklee anda..

Untuk maklumat lanjut hubungi saya:
Call / Whatsapp: 019-222 9059
Email: azlina.zuraimi@gmail.com
Facebook: Noor Azlina

0 comments:

Post a Comment

CERITA MENARIK

 

KeLuARgA Ku CeRiA Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea